Vím, koho oslovuju? A kde se tito uživatelé pohybují?
Chci prodávat, edukovat, zvát na události nebo snad získávat kontakty?
Dáme dohromady témata, která vaši cílovou skupinu budou bavit, a hlavně budou plnit požadované cíle.
Tohle nejsou buzzwordy. Tón komunikace vás musí přiblížit zákazníkům a grafická identita být v souladu se zbytkem marketingových nástrojů, ale zároveň plně přizpůsobená interaktivním formátům sociálních sítí.
Obsah máme. Kam s ním? Vybereme sociální sítě, kde máte největší zastoupní zákazníků, a zároveň víte, že vás tam pravděpodobně hledají. Nemusíte být za každou cenu všude, jen protože tam je konkurence.
ediční plán
Abyste splnili veškeré pilíře své strategie, je dobré mít obsah připravený v předstihu. K tomu slouží ediční plán. Tvoříme jej ideálně 1x měsíčně, ale zároveň i promptně reagujeme na novinky na trhu nebo ve firmě. Ediční plán by měl být dokonalou směsicí prodeje, edukace a zábavy.
statiky a dynamiky
Asi už víte, že se uživatel v digitálním prostředí nejdříve koukne na vizuál, a pak až začíná číst. Grafiky u příspěvků by tak neměly doplňovat texty, ale naopak zahrnout vše podstatné, aby na první dobrou zaujaly a samozřejmě byly čitelné a tzv. mobile-first. My stvořené grafické šablonky přetavíme do konkrétních exekucí, které to splní.
kouzlo copy
Není to jen o tématu, ale hlavně o tom, jak jej zpracujeme. Poutavé texty udrží zákazníka u vašeho příspěvku o pár vteřin déle, možná ho i přivedou na web, nebo dokonce navedou ke kýžené konverzi. Než je svěřit sekretářce Žanetce, která na ně pravděpodobně bude mít pár minut denně, vezměte si profíka kovaného v specificích digitálních textů - nás. :)
community management
Neboli komunikace se zákazníky. Chceme, aby zákazníci s naším obsahem interagovali, sdíleli jej, tím nám přinášeli rostoucí organické (neplacené) dosahy nebo přiváděli nové uživatele. Ale jak s jejich komentáři a zprávami pracovat a jak na ně co nejlépe odpovídat, abychom projevili skutečný zájem a udrželi si je s námi dlouhodobě? O to se postaráme, nebo vás to naučíme.
Digitální algoritmy jsou nemilosrdné a vy jistě nechcete, aby váš obsah viděl jen zlomek potenciálních zákazníků. Společně najdeme správná cílová publika a formáty reklamy, které vás posunou o kousek blíž prodejním cílům.
Chci prodávat, edukovat, zvát na události nebo snad získávat kontakty?
Se správnými parťáky bude vaše komunikace i propagace na sociálních sítích smysluplná, graficky i obsahově vyladěná, zábavná a hlavně strategická.