šipka

jak začít?

začneme cíli

cílová skupina

Vím, koho oslovuju? A kde se tito uživatelé pohybují?

cíle značky

Chci prodávat, edukovat, zvát na události nebo snad získávat kontakty?

a co dál?

pokračujeme budováním základů

obsahová strategie

Dáme dohromady témata, která vaši cílovou skupinu budou bavit, a hlavně budou plnit požadované cíle.

tonalita a identita

Tohle nejsou buzzwordy. Tón komunikace vás musí přiblížit zákazníkům a grafická identita být v souladu se zbytkem marketingových nástrojů, ale zároveň plně přizpůsobená interaktivním formátům sociálních sítí.

výběr platforem

Obsah máme. Kam s ním? Vybereme sociální sítě, kde máte největší zastoupní zákazníků, a zároveň víte, že vás tam pravděpodobně hledají. Nemusíte být za každou cenu všude, jen protože tam je konkurence.

jak tedy na to?

navážeme praxí

01

ediční plán

Abyste splnili veškeré pilíře své strategie, je dobré mít obsah připravený v předstihu. K tomu slouží ediční plán. Tvoříme jej ideálně 1x měsíčně, ale zároveň i promptně reagujeme na novinky na trhu nebo ve firmě. Ediční plán by měl být dokonalou směsicí prodeje, edukace a zábavy.

02

statiky a dynamiky

Asi už víte, že se uživatel v digitálním prostředí nejdříve koukne na vizuál, a pak až začíná číst. Grafiky u příspěvků by tak neměly doplňovat texty, ale naopak zahrnout vše podstatné, aby na první dobrou zaujaly a samozřejmě byly čitelné a tzv. mobile-first. My stvořené grafické šablonky přetavíme do konkrétních exekucí, které to splní.

03

kouzlo copy

Není to jen o tématu, ale hlavně o tom, jak jej zpracujeme. Poutavé texty udrží zákazníka u vašeho příspěvku o pár vteřin déle, možná ho i přivedou na web, nebo dokonce navedou ke kýžené konverzi. Než je svěřit sekretářce Žanetce, která na ně pravděpodobně bude mít pár minut denně, vezměte si profíka kovaného v specificích digitálních textů - nás. :)

04

community management

Neboli komunikace se zákazníky. Chceme, aby zákazníci s naším obsahem interagovali, sdíleli jej, tím nám přinášeli rostoucí organické (neplacené) dosahy nebo přiváděli nové uživatele. Ale jak s jejich komentáři a zprávami pracovat a jak na ně co nejlépe odpovídat, abychom projevili skutečný zájem a udrželi si je s námi dlouhodobě? O to se postaráme, nebo vás to naučíme.

chci spolupracovat

šipka

jak podpořit obsah?

na co dalšího se zaměřit

reklama na sociálních sítích

Digitální algoritmy jsou nemilosrdné a vy jistě nechcete, aby váš obsah viděl jen zlomek potenciálních zákazníků. Společně najdeme správná cílová publika a formáty reklamy, které vás posunou o kousek blíž prodejním cílům.

reporty a metriky

Chci prodávat, edukovat, zvát na události nebo snad získávat kontakty?

jdete do toho s námi?

napište nám

Se správnými parťáky bude vaše komunikace i propagace na sociálních sítích smysluplná, graficky i obsahově vyladěná, zábavná a hlavně strategická.

Děkujeme za vaši zprávu! Brzy se vám ozveme.
Něco se nepovedlo. Prosím zkontrolujte, zda máte vyplněna všechna pole.